NYstart

2010-09-06 / 07:11:14
Ja det är vad jag vill ha nu,
Nu är det en ny vecka,
Hoppas dagen börjar bra på jobbet.
Hoppas verkligen att det går så som jag vill idag.
Jag vill så gärna.

Ikväll sedan är det tänkt att vi ska släpa våra rumpor iväg och träna.
Det var ett bra tag sedan nu,
Har velat gjort det ett tag nu,
men pga vissa saker har jag varit tvungen att hålla mig så
still som det helst bara går.
Men nu ska vi forma oss.

jag måste ha något annat att tänka på.
jag blir verkligen galen utav den smärta som det framkallar,
Därför vill jag att det ska gå så bra här.
så jag får något annat att glädjas över.

Jag vet att du håller tummen för mig älskling.
Och det är skönt att veta,
Du finns i mitt hjärta, och min själ.
Du ger mig ork till att ta mig igenom detta.
Tillsammans klarar vi allt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: