OJ...

2011-07-22 / 15:30:45
Nu är det kanske dags för mig att börja skriva lite här också,
är trotts allt lite mer än ett halvår sedan jag var här inne.
Men jag har haft mina skäl.

VI är i sluttampen nu med att vara gravida,
Eller det är ju iof jag som är gravid,
men Yorsh är precis lika delaktig han med.
Hon är ju beräknad att komma den 15 sep,
men jag är så bestämd och har varit hela tiden att hon kommer i mitten
av Aug, varför vet jag inte riktigt.
Glädjen av få vänta vårat så efterlängtade barn som vi så länge har kämpat för,
kommer aldrig att kunna beskrivas.
Vi håller på och små pillar här hemma och försöker få iordning lite.
Men det känns som att även om  vi kanske har allt som vi behöver.
Så känner jag en oerhörd stress att inte hinna klart,
att inget ska finnas här hemma osv.
Det finns ingen logik i det alls,
men det känns som ett inre kaos.

MEN vi längtar oss gröna efter henne =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: