23 Mars 2013

2013-03-23 / 13:26:24
Vilket väder det är ute, helt underbart,
t.om fryslorten jag tyckte det var varmt.
Blir att springa ner i källaren för att hämta upp vårjackan.
Men Y måste snällt följa med ner, hatar att gå ner dit själv.
rättare sagt. Jag gör det inte haha.
 
Ja i helgen så lanar pojkarna, mellan där så blir det bio.
kan ju vara kul att sitta hela helgen vid datan?
Jag har aldrig förstått det, 
han har ju försökt att få mig att spela i ett par år nu.
Men saker som inte är logiska fattar jag inte.
 
Annars så händer det inte så jätte mkt, jag fortsätter min sjukskrivning.
kommer att berätta mer då jag får det med lösenordsskyddandet att funka :)
Nu väntar en fin marängsvish med jordgubbar och frukt cocktail:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: