Onödigt

2013-03-22 / 10:02:00
Jag förstår mig verkligen inte på en del folk ibland.
Nu har skiten börjat om igen med alla hot osv.
Min fråga är varför?
Är jag så intressant att du måste klanka ner på allt
jag säger eller gör?
Igår var jag tvungen att gå för hon var tvungen att hämta henne.
alltså blir jag undanskuffad,

Jag blir bara så ledsen att jag aldrig räknas när det kommer till er.
Du säger att jag gör det men dina handlingar säger tvärtom.

Tur att jag har Y och B som får mig på bättre humör.
B är så sprallig, hon är överallt hela tiden.
Sa det till Y i morse, tänk att dom små var ett blankt blad när dom föddes, och nu så kan dom så mkt.
slutar aldrig att förvånas med henne =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: